საგარანტიო მომსახურების პირობები:

  1. გარანტიის ვადის ათვლა ხდება პროდუქტის გაყიდვის დღიდან.
  2. სმარტ სერვ.ჯის უზრუნველყოფს გარანტიის მოქმედების ქვეშ მყოფი პროდუქტების შეკეთებას ან შეცვლას.
  3. საგარანტიო მომსახურება ხორციელდება ინტელკომ ჯგუფის სერვის-ცენტრში.
    მისამართი: ბათუმი პუშკინის ქ.174, საქართველო.
    სამუშაო დღეები: ორშაბათი-პარასკევი
    სამუშაო საათები: 10.00-18.00 სთ.
  4. საგარანტიო მომსახურებით სარგებლობისთვის, პროდუქტი შეგიძლიათ მოიტანოთ ქარხნული ყუთის გარეშეც, შესაბამისად, არა არის აუცილებელი ყუთების შენახვა.
  5. გარანტია არ ფარავს ისეთი ტიპის დანახარჯს, რაც უკავშირდება მყიდველის მხრიდან დაზიანებული/წუნდებული საქონლის მოხსნა-დაყენებას.

საგარანტიო მომსახურების ვადები:

  1. საგარანტიო პროდუქტის შემოწმება, შეკეთება ან შეცვლა ხორციელდება 5 სამუშაო დღის განმავლობაში.
  2. ინტელკომ ჯგუფი იტოვებს უფლებას საგარანტიო პროდუქტი დაიტოვოს 30 კალენდარული დღის განმავლობაში, როდესაც სათადარიგო ნაწილი ან ჩასანაცვლებელი პროდუქტი ადგილზე ხელმისაწვდომი არ არის.
  3. 30 კალენდარული დღის გასვლის შემდეგ, მომხმარებელთან ურთიერთშეთანხმებით, აღნიშნული ვადა შესაძლოა გაგრძელდეს, ან პროდუქტში გადახდილი თანხა უკან დაუბრუნდეს მომხმარებელს.

გარანტია არ ვრცელდება, თუ:

  1. პროდუქტი მექანიკურადაა დაზიანებული;
  2. პროდუქტი დაზიანებულია გარე ზემოქმედების გამო;
  3. პროდუქტი დაზიანებულია არასწორი ინსტალაციის გამო;
  4. პროდუქტი დაზიანებულია ექსპლუატაციის პირობების დარღვევის გამო;
  5. პროდუქტი გახსნილია მომხმარებლის მიერ;
  6. პროდუქტზე არ იკითხება სერიული ნომერი;
  7. პროდუქტი დაზიანებულია მესამე მხარის მიერ შექმნილი პროგრამული უზრუნველყოფის გამოყენების გამო;
  8. რაიმე სახით შეცვლილია პროდუქტის ქარხნული იერსახე (გაკეთებული აქვს წარწერა, შეღებილია, გახვრეტილია და ა.შ.)
  9. სტანდარტებთან შეუსაბამო დამიწების არარსებობის შემთხვევაში, ისეთ მოწყობილობების ექსპლუატაციის დროს, როგორიც არის: უწყვეტი კვების წყაროები (UPS), მზის ინვერტორები, მზის პანელები, გარე გამოყენების WiFi და სხვა ისეთი მოწყობილობები, რომლის ექსპლუატაციაც მოითხოვს დამიწების აუცილებლობას.